Friday 12 December 2014

PROUD TO BE ME

SALAM PERKENALAN... Awkwardnye ayat hahahah..first time nak menulis memang kaku sangat nih... ;)...Tak tahu sampai bile bole bertahan nak tulis menulis ni... ape2 pun idea nak menulis ni datangnya dari minat aku nk share kat public tentang perkara2 yang aku minat esp awareness.banyak benda yang aku nk share.. nak share kat fb rase macam tak sesuai sangat.. tak kan nk buat essei plak kat fb tu orang pon nyampah...so ini blog aku sukati aku ler nak tulis ape pon kan kan kann....

Owh ye untuk entri pertama aku ni mesti la nak kenalkan kat dunia life aku sebelom ni ;)... Ye aku bangga mrnjadi aku... Alhamdulillah Allah kurniakan aku kerjaya yang ok, Husband yang garang(ok jgn marah ye en somi) tapi penyayang dan permata hati yg jadi penyejuk mata n hati aku.... tak mau la tulis panjang2 jom layan gambo2 aku ;)

zaman belajo dulu2...
OK cer teka manakah tuan empunye blog ini ;)




Owh zaman mudaku..zaman gedik2 ni with ika n sarah






weewittt photoshoot lepas nikah ;)




ini lah die PN NURUL LIYANA bersama suami tercinta 
EN HUSSAIRI BIN ABDUL RAHMAN


 THREE OF US


Majlis akikah anak aku
 AHMAD JIBREEL BIN AHMAD HUSSAIRI


OKEHHH rase dah cukup kot korang tahu pasal aku melalui gambar2 yg aku dok tepek kt blog ni...
Harap sangat blog ni dapat beri manfaat kepada orang2 yang memerlukan ilmu pengetahuan... Barangsiapa yang mahukan dunia perlu lah berilmu, barangsiapa mahukan akhirat perlu lah berilmu.... 






PERINGATAN : Blog ini bukan semua dari sumber yang sahih..ianya termasuklah pendapat aku mengenai sesuatu isu yang dipaparkan..Sekian.....



LOT OF LOVE
LeAnneHamid









No comments:

Post a Comment